Never settle for less ❤️

14 juli 2020 - Diemen, Nederland

Niet eerder ben ik in de afgelopen 13 maanden zó inspiratieloos geweest om te schrijven. Op 2 mei heb ik mijn laatste Corona-verhaaltje gepost en nog steeds ben ik inspiratieloos, maar omdat ik het leuk vind om te schrijven en een beetje uit verveling tijdens de werkpauzes, ga ik proberen toch weer iets leuks op ‘papier’ te krijgen. En als het verhaal niet zo leuk wordt, is het altijd nog mijn verhaal van de afgelopen twee maanden 😊

Ik was ervan overtuigd tijdens de lockdown: Als de terrassen weer open gaan (was dat 1 juni? Ik weet het al niet eens meer), zit ik als eerste met mijn gat op een terras in Amsterdam! Maar die dag ben ik gaan wandelen en had ik helemaal niet zoveel zin om in de drukte alleen aan een tafel te zitten en me lullig te voelen omdat ik in mijn eentje een plek voor 2-4 man bezet zou houden met al het verlies dat de horeca heeft geleden. Het was wel heerlijk om te zien hoe iedereen er weer van genoot om gasten te ontvangen en om op het terras te zitten, om contact te hebben. Die 1,5m afstand, waarvan de voorwaarden steeds ingewikkelder werden en telkens wijzigden, wordt inmiddels redelijk aan ieders laars gelapt. Laatst fietste ik naar huis en de terrassen en kroegen in Amsterdam stonden vol mensen, die echt geen 1,5m bij elkaar vandaan stonden. Fuck het nieuwe normaal is blijkbaar het algemene motto. Mensen zijn Corona-moe.

Ik was er ook van overtuigd dat als de sportscholen op 1 juli eindelijk weer open konden (die datum kan ik me dan wel herinneren!), dat ik die avond in de ‘gym’ zou rennen/spinnen/zweten/genieten. Ik liet echter een date met een man prevaleren.... Het was een gezellige date, een tweede date was ook gepland, maar uiteindelijk heb ik deze op de dag zelf om meerdere redenen afgezegd. Ik merk steeds meer aan mezelf dat ik contact met mannen sneller kan afkappen als ik het gevoel heb dat men niet enthousiast genoeg is (of als ik het toch niks vind 😊). What can I say... Ik ben een vrouw, die graag aandacht krijgt van de man die ze leuk vindt en graag merkt dat de man in kwestie benieuwd is hoe mijn dag was of wat voor dingen ik nog in de planning heb en wanneer we elkaar weer kunnen zien. Krijg ik deze vibe niet (genoeg), dan ga ik mijn tijd verder niet aan hem besteden. Dan vraag ik me soms wel af: ben ik niet al te lang single en te kieskeurig geworden, te lastig, te snel afwijzend of oordelend? Maar ik heb na bepaalde mensen en ervaringen in mijn leven gezworen nóóit (meer) te settelen voor iemand om maar niet alleen te zijn, of bij iemand het gevoel te hebben me te moeten aanpassen, mezelf te moeten verloochenen, ergeren of wat dan ook. Never settle for less than hopelesly romantic love! 😍❤️ En uiteindelijk knapt elke roze wolk wel een keer, dat snap ik ook wel, maar van het begin wil je toch op zijn minst kunnen verwachten dat het leuk, spannend, gezellig, sexy en energiegevend zal zijn?! And it takes two to dance that tango 💃🏻🕺🏻

Mijn op 18 april opgestelde activiteitenschema is redelijk afgevinkt, maar lang niet genoeg en ook bij mij was er toch een Corona kilootje (of 2?) bij gekomen 😱 Sinds 1,5 week ben ik weer intensief aan het sporten bij mijn matties van het Diemense Basic Fit, want de twee nieuwe bikini’s moeten natuurlijk wel goed zitten als ik -samen met K&M- lekker op het strand van Samos huppel vanaf 17 augustus! Ik hoop écht dat er in de komende 5 weken geen rare dingen gebeuren, geen Corona op Samos uitbreekt, en wij gewoon lekker rond 12.00 uur moe maar voldaan op ons strandbedje kunnen ploffen en intens tevreden naar de zee kunnen staren, genietend van de warme zon, rust, lekkere deuntjes en even geen collega’s en Coronaaaaa.... 😎☀️🏝

1. 'M':
    14 juli 2020
    En niet te vergeten; genieten van cocktails, sangria, hele tenen knoflook in je tzatziki, lekker eten en mooie mannen! 👙💦🍹
  2. Natasja Koditek:
    25 augustus 2020