The tourist 👙🙈

2 juli 2019 - Pythagoreio, Griekenland

Natuurlijk kan ik niet afsluiten zonder mijn ongezouten mening te geven over de laatste bezienswaardigheid die ik hier de afgelopen weken, maar voornamelijk de afgelopen week dat ik hier alleen was, heb mogen observeren: de toerist 😎 Als eerste natuurlijk de outfits. 3kwarts broeken (moeten gewoon nooit meer worden verkocht), Crocs op de boulevard, mannen in te kleine t-shirts die door de pens omhoog piepen, vrouwen in jurkjes gemaakt van stoffen dat je denkt: het glimt leuk, maar die stof is toch niet fijn met dit weer?!, zomerjurkjes die te strak zitten, soepjurken (liefst van linnen), mannen met shorts de lengte van een zwembroek als ze gaan dineren, de Nederlandse man met sneaker: 9 van de 10 keer is het geen goede sneaker en zijn de veters veel te strak gestrikt, vrouwen met hemdjes en armen waarbij hemdjes eigenlijk niet kunnen. Maar hoor mij nou lullen: I am not world’s fashionable gift en wie weet hoe men over mij praat als ik nu, over 1 of 10 jaar weer ergens ‘op vakantie loop te wezen’ langs al die terrasjes aan de boulevard. Hopelijk mag ik het meemaken... En die mensen denken waarschijnlijk ook: fuck it, tis vakantie, lekker de boel de boel laten (om maar in de woorden van Rob te spreken 😂).

Aan tafel schuif ik de laatste dagen alleen aan. In het kader van: fuck it, tis vakantie, ik ga echt niet meer voor mezelf koken die laatste dagen en laat die walk of shame your walk of fame zijn! 💫 Dus kies ik een leuk plekje met uitzicht op de zee en kijk met opgeheven hoofd eens goed om me heen. Laat die iPhone ff liggen en loeren maar! Duidelijk dat het gras niet groener bij de buren is.

*Stelletjes die uitgepraat zijn en een bietje om zich heen zitten te koekeloeren.

*Groepen ouderen die het beter bekeken hebben en met meerderen op vakantie gaan.

*Jonge gezinnen, waarvan de vader heimelijk blikken werpt 🙄.

*De verveling die van sommige gezichten druipt.

*“We zijn op vakantie, dus we moeten genieten” credo, terwijl we al jaren op elkaar uit gekeken zijn, zij verlangt naar hete sex met een jonge kerel met goddelijk lijf en hij verlangt naar zijn toys for boys (whatever those may be), ff geen gezeik aan zijn kop en flirten met een lekker wijf in een kleine bikini.

*Lichtgebruinde, verbrande of doorgebakken gezichten: mensen die net aan zijn gekomen, in slaap zijn gevallen op het strand of die al een abo-tje op de zonnestudio hadden.

Aaaah Vakantie, wie houdt er niet van 😁 Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen verhaal en misschien zie ik de wereld niet zo door een roze bril en zijn deze mensen wel allemaal heel gelukkig op dat moment en met hun leven en kijken ze naar mij en denken ze: was dah voor droeftoeter die daar in d’r eentje zit te eten? 😂 Who knows and frankly: I don’t give a f*** 😘

1. Niek:
    2 juli 2019
    Nou nathalie je hebt je weer helemaal laten gaan in jouw epische gemoedsontboezemingen.🌞 voorspoedige reis en tot binnenkort. Liefs van MARNIE 💋
  2. Natasja Koditek:
    4 juli 2019
    😳 gaat ie lekker Naat... 🤔🤨🤣 smakelijk geschreven over de minder smakelijke zaken vh leven... 😆😉💋